Realität

Correspondence(s) to Reality. A Reconstructive Approach to Public Relations

Bentele, G. (2011). Correspondence(s) to Reality. A Reconstructive Approach to Public Relations. In R. L. Heath (Ed.), The Sage Handbook of Public Relations . (pp. 111-125). Los Angeles, CA: Sage.
Bentele, G.
In: R. L. Heath (Ed.), The Sage Handbook of Public Relations (pp. 111-125)
Los Angeles, CA: Sage 2011
Objektivität und Glaubwürdigkeit von Medien. Eine theoretische und empirische Studie zum Verhältnis von Realität und Medienrealität

Objektivität und Glaubwürdigkeit von Medien. Eine theoretische und empirische Studie zum Verhältnis von Realität und Medienrealität [Objectivity and Credibility of Media. A Theoretical and Empirical Study towards the Relationship Between Reality and Media Reality; Habilitation thesis]

Bentele, G. (1988). Objektivität und Glaubwürdigkeit von Medien. Eine theoretische und empirische Studie zum Verhältnis von Realität und Medienrealität () [Objectivity and Credibility of Media. A Theoretical and Empirical Study towards the Relationship Between Reality and Media Reality; Habilitation thesis] Berlin: Freie Universität Berlin.
Bentele, G.
Berlin: Freie Universität Berlin 1988

Unveröffentlichte Habilitationsschrift

Public Relations and Reality: a Contribution to a Theory of Public Relations

Bentele, G. (1997). Public Relations and Reality: a Contribution to a Theory of Public Relations. In D. Moss, T. McManus & D. Vercic (Eds.), Public relations research: an international perspective. (pp. 89-109). London: International Thomson Business Press.
Bentele, G.
In: D. Moss, T. McManus & D. Vercic (Eds.), Public relations research: an international perspective (pp. 89-109)
London: International Thomson Business Press 1997