Perspektive

Public Relations Historiography: Perspectives of a Functional-Integrative Stratification Model

Bentele, G. (2013). Public Relations Historiography: Perspectives of a Functional-Integrative Stratification Model. In K. Sriramesh, A. Zerfaß & J.-N. Kim (Eds.), Current Trends and Emerging Topics in Public Relations and Communication Management. (pp. 244-259). New York: Routledge.
Bentele, G.
In: K. Sriramesh, A. Zerfaß & J.-N. Kim (Eds.), Current Trends and Emerging Topics in Public Relations and Communication Management (pp. 244-259)
New York: Routledge 2013

Verschiedene Stichworte

Bentele, G. (2013). Verschiedene Stichworte. In G. Bentele, H.-B. Brosius & O. Jarren (Eds.), Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft. (pp. ). Wiesbaden: Springer VS.
Bentele, G.
In: G. Bentele, H.-B. Brosius & O. Jarren (Eds.), Lexikon Kommunikations- und Medienwissenschaft , 2nd ed.
Wiesbaden: Springer VS 2013
Dialogorientierte Unternehmenskommunikation. Grundlagen – Praxiserfahrungen – Perspektiven

Dialogorientierte Unternehmenskommunikation. Grundlagen – Praxiserfahrungen – Perspektiven [Dialogue Oriented Corporate Communications. Foundations – Experiences – Perspectives]

Bentele, G., Steinmann, H., & Zerfaß, A. (Eds.) (1996). Dialogorientierte Unternehmenskommunikation. Grundlagen – Praxiserfahrungen – Perspektiven () [Dialogue Oriented Corporate Communications. Foundations – Experiences – Perspectives] Berlin: Vistas.
Bentele, G., Steinmann, H., & Zerfaß, A. (Eds.)
Berlin: Vistas 1996
472 Seiten, ISBN 978-3891581667,

Erster umfassender Band zur Dialogkommunikation aus interdisziplinärer Sicht

Theorien Öffentlicher Kommunikation. Problemfelder, Positionen, Perspektiven

Theorien Öffentlicher Kommunikation. Problemfelder, Positionen, Perspektiven [Theories of Public Communication. Problem Fields, Positions, Perspectives]

Bentele, G., & Rühl, M. (Eds.) (1993). Theorien Öffentlicher Kommunikation. Problemfelder, Positionen, Perspektiven () [Theories of Public Communication. Problem Fields, Positions, Perspectives] München: Ölschläger.
Bentele, G., & Rühl, M. (Eds.)
München: Ölschläger 1993
534 Seiten, ISBN 978-3896691255, 44,00€

Überlegungen und Impulse zu kommunikationstheoretischen Ansätzen

New Perspectives of Public Relations in Europe

Bentele, G. (2003). New Perspectives of Public Relations in Europe. In B. van Ruler & D. Vercic (Eds.), Public Relations in Europe. A nation-by nation introduction to public relations theory and practice. (pp. 485-496). Berlin: Mouton de Gruyter.
Bentele, G.
In: B. van Ruler & D. Vercic (Eds.), Public Relations in Europe. A nation-by nation introduction to public relations theory and practice (pp. 485-496)
Berlin: Mouton de Gruyter 2003